În cadrul conferinței susținute de Electronic Arts la Gamescom 2013 am aflat câteva detalii despre sistemul Levolution din Battlefield 4 care face ca meciurile multiplayer disputate pe aceeași hartă să nu semene între ele.
Acum a fost publicat și un gameplay trailer însoțit de comentariul lui Alexander Grondal, unul dintre producătorii jocului. Acesta explică cum jucătorii pot profita de mediul înconjurător și de condițiile meteo pentru a-și crea avantaje pe durata înfruntărilor, distrugând sau interacționând cu anumite elemente prezente pe hartă.
Ieri a mai apărut și un articol pe blogul Battlefield din care aflăm ce a dat naștere sistemului Levolution.
Inițial au fost create niște evenimente scriptate ce trebuiau să se repete la anumite intervale de timp, însă cei de la DICE au decis să facă mediul înconjurător cât mai dinamic și responsive la acțiunile jucătorilor, inspirați fiind de încercările fanilor Battlefield 3 de-a demola turnul de pe harta Caspian Border.
Așa că Levolution nu aduce doar spectaculozitate în Battlefield 4, datorită evenimentele dinamice, ci are și impact asupra modului în care se desfășoară luptele.