Unul din componentele de bază ale Windows-ului este TCP/IP-ul. Uneori, acesta devine corupt și atunci apar probleme în funcționarea sistemului de operare (nu puteți accesa internetul sau nu puteți accesa calculatoarele din rețea).

TCP/IP-ul nu poate fi șters/instalat, însă poate fi restaurat la starea inițială cu ajutorul NetShell-ului.
Așadar, dacă aveți probleme cu funcționarea internetului/accesul în rețea și aceste probleme apar fără vreo modificare din partea utilizatorilor, urmați pașii de mai jos :
Pentru Windows XP :
Logați-vă în Windows cu drepturi de administrator.
Click Start și apoi Run.
În Run scrieți cmd și apăsați Enter.
În fereastra deschisă scrieți : netsh int ip reset c:\resetlog.txt și apăsați Enter.
Reporniți calculatorul.
Pentru Windows Vista și Windows 7 :
Click Start și scrieți cmd în câmpul Search programs and files.
Click dreapta pe cmd.exe și alegeți Run as administrator.
În fereastra deschisă scrieți : netsh int ip reset c:\resetlog.txt și apăsați Enter.
Reporniți calculatorul.

TCP/IP-ul nu poate fi șters/instalat, însă poate fi restaurat la starea inițială cu ajutorul NetShell-ului.
Așadar, dacă aveți probleme cu funcționarea internetului/accesul în rețea și aceste probleme apar fără vreo modificare din partea utilizatorilor, urmați pașii de mai jos :
Pentru Windows XP :
Logați-vă în Windows cu drepturi de administrator.
Click Start și apoi Run.
În Run scrieți cmd și apăsați Enter.
În fereastra deschisă scrieți : netsh int ip reset c:\resetlog.txt și apăsați Enter.
Reporniți calculatorul.
Pentru Windows Vista și Windows 7 :
Click Start și scrieți cmd în câmpul Search programs and files.
Click dreapta pe cmd.exe și alegeți Run as administrator.
În fereastra deschisă scrieți : netsh int ip reset c:\resetlog.txt și apăsați Enter.
Reporniți calculatorul.